Subject: RE: Väljaminev kiri
From: <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Aug 2025 15:23:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Oleme Teie kirja kätte saanud. Manus avaneb korrektselt.

Samas teavitame, et momendil on veel uueks perioodiks lepingud sõlmimata. 
Hetkel hakkekatlad ei tööta. Lepingud uueks perioodiks loodame sõlmida 
augusti kuu lõpuks. Peale lepingute sõlmimist saadame Teile täidetud tabeli.

 Lugupidamisega,

Arne JänessooJuhatuse liige

+37253302310

www.elvasoojus.ee

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

   ELVA SOOJUS

Kirde 6, Elva linn, Elva vald, 61506

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 31, 2025 4:09 PM
To: Adven Eesti AS <[email-masked]>; Alutaguse Haldus OÜ 
<[email-masked]>; Askoterm OÜ <[email-masked]>; Danpower Eesti 
AS <[email-masked]>; Eksiiv OÜ <[email-masked]>; Elva Soojus OÜ 
<[email-masked]>; ELVESO AS <[email-masked]>; Enefit Green AS 
<[email-masked]>; Enefit Power OÜ <[email-masked]>; Gren Eesti AS 
<[email-masked]>; Gren Sakala OÜ <[email-masked]>; Gren Viru AS 
<[email-masked]>; Haljala Soojus AS <[email-masked]>; Jäneda Mõis OÜ 
<[email-masked]>; AS Järva Haldus <[email-masked]>; Järvakandi Soojus 
OÜ <[email-masked]>; Kadrina Soojus AS <[email-masked]>; 
Karksi-Nuia Soojus OÜ <[email-masked]>; Kenadron OÜ 
<[email-masked]>; Kiviõli Keemiatööstus OÜ 
<[email-masked]>; Kiviõli Soojus AS <[email-masked]>; Kose 
Vesi OÜ <[email-masked]>; Kovek AS <[email-masked]>; Kuldala Soojus OÜ 
<[email-masked]>; Kuressaare Soojus AS <[email-masked]>; Kuusalu 
Soojus OÜ <[email-masked]>; Lihula Soojus OÜ 
<[email-masked]>; Lääne-Nigula Varahaldus AS <[email-masked]>; 
Metsahake OÜ <[email-masked]>; Muhu Vallavalitsus <[email-masked]>; N.R. 
Energy OÜ <[email-masked]>; Narva Soojusvõrk AS <[email-masked]>; 
Nevel Eesti OÜ <[email-masked]>; OÜ OSK Grupp <[email-masked]>; 
Otepää Veevärk AS <[email-masked]>; Ovaal Maja OÜ <[email-masked]>; 
Paide Linnavalitsus <[email-masked]>; Puurmanni Soojus OÜ 
<[email-masked]>; Põhja-Sakala Haldus AS <[email-masked]>; 
Põlva Soojus AS <[email-masked]>; Põrguvälja Soojus OÜ 
<[email-masked]>; Raivo Remont OÜ <[email-masked]>; 
Rakvere Soojus AS <[email-masked]>; Ramsi Turvas AS 
<[email-masked]>; Revekor AS <[email-masked]>; Roela Soojus OÜ 
<[email-masked]>; Rõuge Kommunaalteenus OÜ <[email-masked]>; 
AS Saku Maja <[email-masked]>; Sanwood AS <[email-masked]>; Silikaat AS 
<[email-masked]>; Silpower AS <[email-masked]>; Sufe OÜ 
<[email-masked]>; SW Energia OÜ <[email-masked]>; Tabivere Soojus OÜ 
<[email-masked]>; Tamsalu Kalor AS <[email-masked]>; Tartu 
Biogaas OÜ <[email-masked]>; Tartu Valla Haldus OÜ 
<[email-masked]>; Tiskre Kommunaal OÜ <[email-masked]>; TTP AS 
<[email-masked]>; Utilitas Eesti AS <[email-masked]>; OÜ Utilitas Tallinna 
Elektrijaam OÜ <[email-masked]>; Vabaajakeskus Tuuletorn 
<[email-masked]>; Vaks OÜ <[email-masked]>; Velko AV OÜ 
<[email-masked]>; Vinni Biogaas OÜ <[email-masked]>; VKG Energia OÜ 
<[email-masked]>; WTC Tallinn AS <[email-masked]>
Subject: Väljaminev kiri

Tere

Konkurentsiamet on saatnud Teile dokumendi.

Pealkiri: Kütuste lepingud 2025/2026. aasta kütteperioodiks

Registreerimise kuupäev: 31.07.2025

Registreerimise number: 7-21/25-0192-305-1

Palun kinnitage kirja kättesaamist ja manuse avanemist.

Lugupidamisega

Maarika Karelson
nõunik
Konkurentsiamet, Regulatsiooniteenistus, Hinnaregulatsiooni osakond

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
667 2574 | 667 2400

Tatari 39 | 10134 Tallinn
www.konkurentsiamet.ee <http://www.konkurentsiamet.ee>

E-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud teavet. Kui 
te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga ning 
kustutage e-kiri arvutist.